17+5 bizimde cinsiyetimiz kız 11.haftadan beri kız diyordu son gittiğimde 1-2aylık Ankara’ya gideceğimi orada da doktorum olduğunu ve zamanıma göre yaptırmam gerekenleri sordum. Anatomik ultrason dediği başka bir ultrason ile biraz inceledi gayet yolunda herşey orada bir şey yaptırmana gerek yok ayrıca cinsiyete kesin diyorum alışveriş vs yapabilirsin dedi. Sanırım ufak çaplı detaylı yaptı tam anlamadım