Merhaba arkadaşlar. 35 haftalık oldum. Bademciklerim şişti. Doktora gidip ilaç mı kullansam evde geçmesini mi beklesem. Antibiyotik verir zaten. Normalde 1 hafta falan sürer benim zaten. Hamilelikte yaşayan oldu mu? Daha uzun mu sürer aynı sürede geçer mi? Bilemedim 🤷🏼♀️ Çok fazla ilaç kullanmak istemiyorum 😞