esrandr 33 haftalık gebeyim binanda ara ara su gelmeye başladı doktora gıttıgım de alttan muayene işe mantar olduğunu söyledi bebegın suyu iyi dedi ama bende hala su gelmeye devam edıyor ve tedırgınım Benım gıbi olan varmı acaba