Berna41 Kızlar 37+3 genel anastezi ile sezeryan olacağım saat 13.00 da kısmetse hepinize dua edicem siz de bana ve oğluma dua edin lütfen hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🙏🙏
paradiseeeeee Berna41 Allah hayırlı sağlıklı güzel doğum yapmayı nasip etsin sana ve tüm hamileler hepimize inşallah 🥰🤲
Berna41 paradiseeeeee iyiyim canım çok şükür doğum yaptım oğlum şimdi yanımda ikimizde iyiyiz çok şükür 🧿 darısı herkesin başına
paradiseeeeee Berna41 amin inşallah gözünüz Aydın Allah analı babalı büyütsün darısı başımıza çok amin 🤲💙