Ozgemom ayy ben 25. Haftadayım, sırt üstü bile yatıyorum, hiç de bir sıkıntı vs olmuyor(belki ilerleyen haftalarda vucudum rahatsiz olur bilemem), öyle şeylere hiç takılmam, gebelikte bir şeyler söyleyenler hep oluyor. Sizin bedeniniz nasıl rahatsa öyle yatın🥰