Kızlar sürekli aynı şekilde post açıyorum ama
Şuan ben adet olmayali 2 hafta oldu ve kahverengi lekelenmem var bazende idrarimla birlikte sadece iplik gibi kan akıntım var ama hani tam kan gibide değil ama göğüslerim okadar coook açıyor ki size anlatamam geçen gün test yaptım hafif silik çizgi cikti sonra peşine 2 tane daha yaptım onlar tek çizgi cikti
Kan vermeye gidicem araya haftasonu girdi böyle olup hamile olduğunu öğrenen varmı folidoce kullanıyorum bide 2. Ayimdayim