35+2 oldum 19. Haftamdan beri çekiyorum ama şu son 2 haftadır uyku falan sıfır Allah aşkına doğum yapınca geçecek mi?
sağa sola dönemiyorum yattığım yerden kalkamıyorum hareketsiz kalsam çok canım acıyor en fazla bir saat uyuyabiliyorum sonra acı ile uyanıyorum hareketsiz kaldığım için magnezyum kullanıyorum düzenli çok tükendim artık ilk defa bir şey yordu beni şeker tansiyon corona hepsiyle savaştım savaşıyorum da ama bu çatı ağrısı beni bitiriyor. Doğumdan sonra geçecek mi?