Ozlemust canım yemene dıkkat et ben de ilk doğumda 4 ten sonrasını doğuramam diyip sezaryen olmustum.kızım 3.825 çıktı en fazla bir hafta kadar dururdu zaten 40. Haftadaydım.4 e kadar normal dogururmusum meğer ve sımdı bakıyorum 4 kilo üzerini de rahatça doğuranlar var. Tabi çok çok kiloluysa bir risk ama çok hareketsız kalmadıysan ya da şekerin yoksa herkesin bebeği kendıne göre oluyo çok kilolu olmuyo. Özel bir durumun yoksa rahminde ve kalçanda 4 kg çok degıl.