Merhaba güzel anneler 🧡 Ben 27+4 hamileyim ve 3 gündür bebeğimin hareketleri sanki derinden geliyomuş gibi 🥺 ve çook endişeleniyorum geçen hafta okadar hareketliydi ki gece zor uyuyordum sabah tekmeyle uyanıyordum şimdi hareket ettiğini elimi koyunca ve düz yatınca anlıyorum ama yinede sizinde fikirlerinizi duymak ve rahatlamak isterim 🧡 Danimarka’da yaşıyorum 2 yıldır ve burda sadece 2 kez ultrasona girebiliyorum arasam bile şu an doktoru ultrasona girmem heralde ve bende buraya yazmak istedim 🌺 çok teşekkür ederim Allah herkezin yar ve yardımcısı olsun 💚