Merhabalar
37+4 olduk bugun bacak agrısı bel agrısı tuvalet ihtiyacı derken sabah oluyor ben uyuyamıyorum eşim de emniyet te bekçi geceleri yok tek başımayım sabaha karşı uykuya dalmışken o gelıyor 6 da tekrar uyanıyorum sonra da öğleden sonra uyanıyorum bir düzenimiz yok doktora bunu söylediğimde bana gece uyumazsam stres hormonu salgılarmışım bebek etkilenirmiş uyumam gerekıyormus buyuk bir sıkıntıymış bu ve kalp krizleri bile gece olur gibi bir açıklama aldım 😅 bende tamam zorlarım dedim geçtim nekadar rahatlatıcı konuşuyor dimi ne alakaysa sizler uyuyormusunuz düzenli merak ettim