Eryener93 Ben şuan 12.haftadayıö ve ikili testi yaptırdım, ölçümler normal dedi, kan ise 1 haftayı bulurmuş, Peki sonrasında yapılacak testler nedir ne içindir yardımcı olur musunuz lütfen
Heyecanlianneee Eryener93 gerek görürülürse 3 4 lü test var kan uyuşmalıpı varsa iğnesi var aylık olarak kan tahlilleri var şeker yüklemesi var detaylı ultrasyon var varda var 😂
Bilge44 Eryener93 11-14 Hafta 2li tarama 💕16-18 Hafta 4 lü tarama (2li normalse 4lü yapıyorlar)💕 20-24 Hafta detaylı USG💕24-28 Hafta şeker yüklemesi 💕28 hafta ve doğumdan sonra 72 saat sonra kan uyuşmazlığı iğnesi 💉… Aile hekimliği bu takvimi bana ilk haftalarımda verdi. Ebe ile bağlantılı olun sizi sürekli bilgilendirir 🥰
Eryener93 Heyecanlianneee evet bizde kan uyuşmazlığı var ama henüz onun içim bişi den bahsetmedi doktor, Önemli olanları bileyimki doktorun her dediğine tamam tamam demiyim, özel olunca herşeyii bahane ediyorlarmış öyle diyorlar
Heyecanlianneee Eryener93 şimdi eğer kanaman olmazssa ve karnına çok sert bi darbe almazsan 28 haftaya kadar bekliyorsun. Kanaman olursa eğer acil hastaneye gidip test yaptırıyosun test sonucuna göre de sana iğne yapıyolar iğnenin koruyuculuğu 3 ay kanama olsada 3 ay içinde sorun olmuyo.
Eryener93 Heyecanlianneee bu iğneyi allah korusun dediğiniz gibi kanamam olur acil olarak devlet hastanesine gitsem yaparlar mı Ve özelde de bu iğne için +ücret talep ediyorlar mı
Eryener93 Bilge44 bende yarın gidicem test şonuçlarımı da vermeye sağlık ocağına vermezse de sorayım unutunca bakarım en azından🙈
Heyecanlianneee Eryener93 devletten bi bilgim yok ama özelde reçete veriyolar alma şansın varsa eczacılar odasından alabiliyosun ama gene vurmak için ücret alıyolar ben hastanenin kendisinden aldım 50 tl gibi ücretti iğne birde hasta yatışı gibi yatış yaptılar yarım saat bekletiyolar seni alejik reaksiyon için o da 20 tl toplam 70 tl falan oldu.
Bilge44 Eryener93 Bebegim Yolda Ben Hazırım diye bir kitapçık verdi bana ebe oraya da yazdı yapılacak tüm testleri tarihleri. Belki size de öyle yaparlar 👍🏻🥰