Selmanseda_ Kızlar 1bucuk aylık hamileyim biraz daha ağırlaşmadan saçlarımı boyattırmak istiyorum en son Ağustos da ombre yaptırdım yeniden ombre yaptırıcam ilk hamileliğimde boyadım doktorum bişey olmaz demişti ama bu seferkuaför ortamında olucak
Asyakuzusu Selmanseda_ Diplere değmeden sorun yok. Ama diplere değecekse uzak durmalısın özellikle ilk 3 ay
Adaaa34 Selmanseda_ Canım benim dr ilk 3 ay yapma kesinlikle önermiyorum sobrasında da organik boya en sağlıklısı demişti.3 ayı bekle bence
melikeyakisiklii ben ilk gebeliğimde de ikinci gebeliğim hala boyatıyorum doktoruma danışanarak bilmiyorum genelde kuaförün organik ve dışarda açık havada boyuyo bi sıkıntı olmadı çok şükür
Brcklc Gebelikte kimyasal içeren herturlu şey bence yasak olmalı sonuçta dibe degmesede soluyorsun bir türlü keyfi bu durum için riske atılmaya değmez ayrıca çocuk şimdi degil ilerde büyüdükçe sorunlar cikiyor
Kaderrr61 Ben 8 aylik hamileyim doktoruma sordugumda boyamasan iyi olur demisti riske atmaya gerek yok bence