Selmaaltay Arkadaşlar anne karnında bebeğin özürlü diğipte bebeği sağlıklı doğum yapan varmı acaba ??
_sumeyyebedir7_ Selmaaltay canım teyzem ikiz hamileydi preamklsi krizi nedeniyle erken Doğum yaptı tabi kıza sakar doğar yaşamaz olur kalbi yok gibi neler dediler oğlumuz 1.500 doğdu 1.200 düştü kızımız 900 doğdu 600 gr düştü prematüre bile büyük geliyordu şimdi kızımız 2 yasını geçti ve görsen bin kez masallah benden net konuşuyor hiç bir sıkıntısı yok elhamdulillah 🥰
melikeyakisiklii arkadaşımın bebeğine bu çocuk engelli aldırın günahına girmeyin demişti doktor arkadaşım o bana allahın verdiği bi melek asla aldırmam dedi bi kızı oldu ve turp gibi çokda akıllı maşallah tek doktorla kalma canım ve asla kötü düşünme