Lutfiye12345 canim adetin gectimi benim bu ay başıma geleni anlatiyim seni asla korktmak uzmek icin yazmiyorum sakin yanlis anlama adet olmadan bi gun once kaset test yaptm silik cizgi cikti e tamm hamileyim ben dedim ertesi gun kan verdim betam 24 cikti bubsefer kesin hamileyim modunda oldum belki gec dollenmedir buyuzden düşüktür beta diyr düşündüm bi lac gun gecsin tekrar kan veriyim belki yukselir diye dusunurken 4 gun sonra kan verdim 12 ye düşmüş degerim ertesi gun zaten adet olmusum kimyasal gebelik gecirmisim. 5 gun hamilelik haberi ile asiiri derecede sevinmistim sonra boyle birsry olunca cok zor oldu . InsAllah senn sagliklidir vardir ama yoksada kendini yipratma vardir bir hayır .