Suko tgul vallahı kanal falan sormama fırsat bırakmadan neden aldı bukadar derdine düştü şekerim de yok bşrsey de yok ama döndü başı aşagıda onu biliyorum pazartesi tekrar bakıcak 39 beklemem alırım dedi bi soralım bakalım
KasimMom Tugba2504 devlet hastanesinde doğum yaptım bir odada 6 kadınla 2 doktor ilgileniyordu öyle bi doğum yaptırdılar ki sanki ahırda hayvan doğuruyorlar 30 dikisim oldu 3 ay sonra yeni yeni yürüyebildim çok kötü geçti normal doğumum
Tugba2504 Suko sexeryanın kolay olduğunu neden düşünüyorsunuz ben ondan dağa da çok korkuyorum ama bir bildiğiniz mi var ?
Suko Tugba2504 doktorlar kolaya kaçıyor 5 dkkda kesip alıyor normal doğum da sancını açılmanı bekle kaç saat sürecek belli degıl doktor da hastanede olmak zorunda elbet o sebepten yoksa amilyat bu sonuçta ne olursa olsun korkunc ve kolay degıl tabiki