Tgbkrm silakabadayi Ben de varım🙋🏻♀️Memleket olarak Bartınlıyım,ailem orda hep❤️Şu an İstanbul’da yaşıyorum ama 🤷🏻♀️
Yasmin95 Bende bartinliyim . Bildiğim kadarıyla mecbur olmadığı sürece normal doğum a doktor girmiyor ebeler doğum yaptırıyor tabi yanlış bilmiyorsam
silakabadayi Yasmin95 evet ebeler giriyor doktorun müdahale etmesi gereken bir durum oluşursa dahil oluyorlar
silakabadayi Gnssc öğrenirsin yakında her yer kısa mesefe zaten dön dolaş aynı yere çıkınca anlarsın zor olmadığını 😊😊
Tgbkrm silakabadayi detaylı ultrason zamanında Bartın’da olma ihtimalim var, devlette yapılmıyor sanırım nerde yaptırabilirim bilgisi olan var mıdır acaba🤔😊
Yasmin95 Aktip . Yaşam . Yada Bülent Bayrakta yaptırabilirsiniz ama randevu almanız lazım Bülent bey 2 li ve 3 lu tarama testinin sonuçlarında görmek istiyor yanlız haberiniz olsun