buseazizoglu ben ilk burcu özataya gittim böyle ilgisiz bi doktor görmedim sonra esra nur çiçeğe gittim onlarda gereksiz yere telaş yaptırıp sevk falan verdiler ankaraya bende ondan sonra oraya gitmedim asla bülent beye gidiyorum özel yeri olan mng kargonun yanındaki gerçekten çok açıklayıcı ve mükemmel bi doktor