Ozlm35 Hanmlarr bebegi 3 hafta onceden gden varmi kafa ve gobek ksmi gebelk sekeride var ama snrda ckmsti 1 hafta once devlette 1700ken bugn ozeldee 2000 kkilo ckti bebegi bole onden gdpte sknti yasayan varmi
Wyz . Ozlm35 benim öyleydi 3 hafta ilerideydi 36.haftada sancim filanda yokken doktorun isteğiyle sezeryan oldum bi sıkıntı yaşamadım sadece bebeğim bir ay erken doğmuş oldu 4100 du kilosu
Wyz Ozlm35 muhtemelen benim gibi sezeryan olursunuz bebegim o kadar iri olmasına rağmen erken doğum riski hiç yasamadim
Ozlm35 Benm korkum acaba sekerdenmi bole onden gidip sisio ya 1 hafta once normlken bugn ozelde vole diynce birqz korktum ve bebek bas asagi duruo yinemi sezeryan olir olsn varsn bnm korkum seker ya
Ozlm35 Benm korkum acaba sekerdenmi bole onden gidip sisio ya 1 hafta once normlken bugn ozelde vole diynce birqz korktum ve bebek bas asagi duruo yinemi sezeryan olir olsn varsn bnm korkum seker ya
Wyz Ozlm35 benim bebeğimde çok şişmişti sıkintidaymis. galiba benimde sekerim vardı test yaptırdım ama o içeceği yarisinakadar içebildim kimseye demeden çöpe attım şeker cikmamisti o yüzden ama tahminim vardı gibi
Esmayldz Banada iri bebek denildi şeker etki etmiştir ama genetikte olabilr dedi benimde kafam çok karıştı🤔
BusraSeverYldrm Gebelik şekeri bebeğin iri olmasına yol açıyor,benim doktorum 2 hafta ileride olmasında sıkıntı yok ama 3 hafta olduğunda obez bebek diyoruz demişti.Ben insülin kullanıyorum dahiliye doktorum bebeği 36. Haftada alırlar dedi,diyetinizi aksatmayın arkadaşlar mümkün olduğunca umarım bebeklerimiz sağlıklı bir şekilde dünyaya gelirler 🙏🏻🙏🏻