K_Klc2701 Merhaba anneler, ben 17 haftalık hamileyim kasılmalarım var diye ağızdan duphaston vajinalden progestan kullanıyordum geçen hafta doktorum ek olarak ADALAT CRONO diye bir ilaç verdi. Bu ilacı kullanan anneler var mı acaba sizde etkileri neler oldu?
Esrelf K_Klc2701 çarpıntı ve tansiyon düşüklüğü yapıyor biraz. Ama kasılmaları engelledi bende. Daha az oluyor kasılma ve çok kısa süreli oluyor.
hazal1991 K_Klc2701 ben 33+4te sancılarım için başladı doktor, çarpıntılarım oldu baya ama sancılarımı da bıçak gibi kesti
-yesim- K_Klc2701 nst sancım çıktı 34.haftada yatış verdi doktor serum iğne bi ton şey hafifkedi taburcu oldum bu hapı verdi daha bu sabah yüzümü yıkarken lavobonun içine vurucaktım kafamı bende denge kaybı yaptı ve kabızlık ama sertleşme hala ara ara var 2 hafta daha dayanmamız lazım
K_Klc2701 Esrelf bende sanki karnım biraz sertleşti gibi geldi bi de çok aralıklarla kalp atışı gibi yada biri tekme atıyo gibi bi his oldu normal mi değil mi anlayamadım
K_Klc2701 Esrelf kaçıncı haftanız da verdi doktorunuz? İnternette okudum 20 haftadan sonra verilir diye okudum korktum
Esrelf K_Klc2701 sanırım 24. Haftada verdi. İlaç zaten tansiyon ilacı. Gebelik kategorisi c. Yani gebelerde kullanılması sakıncalı bir ilaç. Ama ben bir önceki gebeliğimdede kullandım. Kızım gayet sağlıklı. ilacın çok ciddi bir yan etkisi yoksa doktorunuza güvenin. Kasılmalar rahim ağzını kısaltıyor ve erken doğum oluyor. Haftanız daha küçük düzenli kullanın çok rahatlayacaksınız🤗
K_Klc2701 Esrelf sanırım ben biraz fazla kendimi dinliyorum ve evham yapıyorum doktorumun önerdiği gibi kullanmaya devam edeyim başka bir problemde olmadı ararım
-yesim- K_Klc2701 dayanmaya çalışıyorum gerçekten 2 haftacık daha diyorum ama benim kızın totosunda heralde kurt var
K_Klc2701 -yesim- 🙂 sizin de mi kız? Kızlar daha kurtlu olur zamanından erkenden gelmek isterlermiş çok duydum ama benim kızım nasıl olur inanın kestiremiyorum 🙂