balpetegim_35 Ben ilk defa gittim doktorum Gökalp tokaç. siz kime gidiyorsunuz ? Doğum paketleri hakkında bilgisi olan ?
Besolaraa balpetegim_35 bende egepolde doğum yapacağım ama doktorum özel gelecek sadece hastaneyi kullanacağız hastane ücretini bende merak ediyorum bende burda bekliyim 😇
BirVeraAnnesi35 balpetegim_35 ben Bülent beye gidiyordum çokta severim özledim valla doktorumu ama duyduğuma göre fiyatlar baya zamlanmış. Ben doğum yaptığımda oda süsleme ve foto çekimi dahildi ücrete.
Cansuyrm35 Besolaraa doktorunuz dışarıdansa hastane ücreti 3300 tl. Suit oda isterseniz 500 tl fark ödüyorsunuz. Fotoğrafçı fiyata dahil.