derindemir pardon da neden bu tepkiyi verdiniz anlayamadım . En yakın arkadaşım doktor yönlendirmeden erken gittiği için kalp atışını duyamadı. Baya bi ağladı üzüldü . Bende ondan gördüğüm için sizinde böyle bi durumla karşılaşmamanız için size tavsiye verdim. Kimsenin üzülmesini istemem . Ama bu tepki de çok ayıp yani . Herşey olabilir hayatta. Ben uyuyamıyorum düşünmekten heyecandan . İlk muayeneye gidene kadar acaba dış gebelik mi sağlıklı mı diye düşündüm durdum . Normal şeyler bunlar ama siz beni anlayamamışsınız iyi geceler.