Benim de 29. Haftada aynı ağrı ve batma hissi oldu. 2.gebeliğim olduğu için düzensiz giren sancılar canımı sıktı ve doktoruma söyledim o da bakmak istedi. Bebek kafası aşağıda ve doğum pozisyonu aldığı için riskli gördü ve hemen ilaç başlattı. O günden beri progestan ve magnezyum kullanıyorum. Bir de sürekli yatmamı istedi. Siz de dikkat edin kendinize, fazla yorulmayın, bol bol dinlenin.