Ftm34 Arkadaşlar akşam şişliği çok oluyor mu sizde de ne yesem midemi taş gibi yapıyor karnım o kadar geriliyor ki ne yapacağımı şaşırıyorum var mı cozum onerisi olan ??
Ftm34 Hayalizlerim doktor gaz olduğunu söylüyor evet doğru da zaten ama mesela yoğurt yedigimde aşırı oluyor ypgurt yemeden denedim yine aynıyım ne yesem şişiriyor gerçekten oturmak bile zor oluyor
1pearl Erken yiyin sonra da acıktıkça atıştırma gibi şeylerle geceyi bitirin 7de akşam yemeğini yemiş olun mesela acıkınca süt meyve gibi şeyler tüketin ben öyle çare buldum
Ftm34 1pearl genelde yemekleri erken yeriz zaten ama işte heleki yoğurt yemişsem vay Halime dr laktozsuz süt ve yoğurt önerdi onu deneyecegım bide
Sulleersoy 1pearl sütte ciddi gaz ve şişkinlik yapıyor ben süt içmeyi bırakınca rahat ettim. Doktorum içmek zorunda değilsin yerine yoğurt veya kefir tüket dedi
Aycakalender Bendede oluyor gündüz daha çok yiyorum halbuki ne görsem atıyorum ağzıma ama akşam yemek yedikten sonra sığınamıyorum bir türlü yattıktan biraz sonra da karnım gurulduyor anlamadım gitti🤔🤷♀️