Kızlar doğumuma en fazla 10 gün kaldı gibi. Ben Cengiz beye gidiyorum. Bebeğim haftasına göre biraz iri kilo olarak. Ben çok fazla dediğimde hala normal 3900 e kadar normal kabul ediyoruz. Cihaazlar da %100 doğru değil dedi. Hani herkes
diyor ya sezaryene yönlendiriyorlar diye ben daha bir kere o kelimeyi duymadım Cengiz beyden. Haftaya muayene edecek sonra doğumu konuşucaz dedi. Doğum yapanlar ya da yapacak olanlar sizin memnuniyetsizliğiniz var mıydı ?