Son günleri kalan arkadaşlar nasıl belirtiler var acaba ve günü geçen var mı ? ben kendimi psikolojik olarak takvime göre ayarladığım için Erken gelirse bebeğim ne yapacağımı bilemezsem diye endişe ediyorum açıkçası , bir de eşim de yanımda yok 15′inden sonra izne çıkacak benim 20’sinde görünüyor doğum eşimin yanımda olmasını bebeğimizi birlikte kucağımıza almayı çok istiyorum 🥲