Esraa11 Kızlar 19 haftalığım bebeğim erkek ve bugün inanılmaz hareketliydi uyutmadı desem yeri çok fazla tekme atıyor ama seyrek hissediyorum tabi öyle tekme gibi de değil normal mi bu durum ?
Sibelrx Esraa11 ben 20de hissetmis ilk saglam soyle gobegimde kumanda vardi o sallanmisti hatta erkekler daha haretli olur buda biseymi daha yeni basliyosun 😀
dlnyny Esraa11 bebekler biz yatma pozisyonuna geçince uyanırlarmış gün içerisinde sürekli hareket halinde olduğumuz için sıvılarının içinde sallanma etkisiyle uyurlarmış sanırım o yüzden geceleri çok hareketli oluyorlar benimki de öyle🧸
Melek0606 Esraa11 19+5 bnimde oyle uykusuzluk başladı hatta bnde yatağa yattığım anı biliyo sanki hareketleniyo maşallahı war🥰😘 kuzularin
Gag71 dlnyny evet canım hemşire de bana öyle demişti ama şuan haftamiz baya oldugundan oglen ayaktayken bile tekmeliyor ayakları elime gelio😍😂28 haftalıgım bu arada
dlnyny Gag71 maşallah ne güzel sağlıklı olsunlar da hareketlerini hissedebilmek çok güzel bir duygu❤️
Whiteswan Bende 19+2 oldum cok hareketli ve sert tekmeler atiyor esim elini karnima koydugunda hisediyor