Serrabalkn Emin ol olmuyorsa zamanı değildir demek seni en iyi anlayanlardan biri de benimdir benim gecem gündüzüm ağlamakla üzülmekle geçiyordu ama şimdi düşünüyorum gerek yokmuş üzülme ağlama sitres yapma bunlar çok etkiliyor hatta ovülasyon bile yapıyorsan bırak derim o güne şartlama kendini düzenli ilişki oluyorsa olacak mutlaka ilişki olduğu gün duş alma belini yukarı kaldır derler hep o şekilde yat ayağa bile kalkma emin ol zamanı gelince olacak mutlaka Rabbim istediğin zaman hayırlı zamanda evlat nasip etsin sana ve tüm isteyenlere benim de heran duamdasınız sizler 🥰🥺🤲🤲