oykuduru21 Fasulye-87 günümüz aynı ben anlamıyorum toplanma nasıl yani bi tarafta mı oluyor? Arada regl gibi ağrılarım oluyor sadece
Gizoos Fasulye-87 34+3deyiz canım bizde benimde toplanıp bırakmalar kasılmalar bol bol bel ağrım var 😬😅