Kubrakkys canım merhaba sen normal doğum mu yapacaksın üniversitede? Ben normalde Medicanaya gidiyorum ama hemşerileri ve ebeleri iyi değil dediler, doğumda tavsiye etmiyorlar haftam da az kaldı üniversiteye gitmeyi düşünüyorum ama normal doğumda kim girer ki doğuma hiçbir bilgim yok nasıllar acaba ebeleri falan