Seliiinn
ah ah, daha bugün dışarıya çıktık eşimle zayıf kızlara bakıp bakıp iç çektim. doğumdan önce gayet fit ince belli biriydim. 39ncu haftadayım kocaman göbeğim ve +17 kiloyla kendimi tanıyamaz oldum. o kısacık dar tshrtlerimi kot pantolonlarımı o kadar özledim ki :) eşim hep az kaldı sabret diyor, ben bir de vücuda kiloya hep takıntılı ve dikkat eden biriydim, doğumdan sonra kiloları veremiycem korkusu sardı şimdi de :)