Mom087 aynı endişe bende de var anneliğin şânından diye düşünüyorum ne kadar kucağımıza henüz almamış olsakta annelik iç güdüsü geliyor :) allah hepimizin bebesini korusun :) çatlaklarına gelince madecessol krem aşırı iyi geliyor çatlağa ama hamileyken kullanılmıyor diye biliyorum şuan için badem yağı, kakao yağı, hindistan cevizi yağı(soğuk sıkım) gibi şeyler sürün doğuma kadar ve doğumdan sonrada madecessol başlayın düzenli kullanımda cok faydalı :)