Baobap Merve955 hiç bir teori tutmadı😂 aklınıza gelen her şeyi denedim. Hepsi kız çıkıyordu. Bir tek ultrason tuttu. Oğlum oluyor😂
Merve955 Dilaraydin07 Nub Teorisine göre, omurga ve nub arasındaki açı bebeğinizin cinsiyetini gösteriyor.
Dilaraydin07 Merve955 kaçıncı haftadan itibaren bakılıyor buna acaba. Biz 21. Haftaya giricez hala göstermedi 😂 doktorlar bir tahmin de yapmadı detaylı ultrasonu bekliyoruz sabırsızlıkla
Dilaraydin07 Gunes3434 Gunes3434 ya varda birtane çok belli değil atayım o zaman 😊 12. Haftanin resmi var en son
Dilaraydin07 Gunes3434 yazarım canım henüz tahmin yapmadı ama. Zaten yarın detaylı ultrason var orda kesin belli olur diye düşünüyorum. 🥰
psychologist Merve955 ilk zaman erkek gibiydi nuba göre ama kızmış🤷🏼♀️ hatta gulsen de erkek demisti ayrıntılıyı bekliyorum belki değişir diye 🤣