Gulseren Kızlar hamilelik dönemlerinde alınan kilolardan dolayı göbek ve bacak kısımlarında çatlaklık yırtılma olmaması için önereceğiniz ürün varmıdır😑
Kbrdmr93 Gulseren ben başından beridir vazalin kullanıyorum şuan 31haftalığım henüz bi yerim çatlamadı 3.doğumum olcak inşallah🙏🏻tavsiye ederim canım yalnız her gün kullan 😊
YagmurAnnesi Gulseren Sadece bir seyler sürmek yeterli olmaz bol bol su da icmen lazim canim. Ben bebek yagi ve aktardan aldigim catlak kremini kullaniyorum. 37. Haftamdayim çok sukur sadece bacagim catladi. Oraya surmuyordum cunku 😮
Kbrdmr93 Aycaclb yok canım hem ben daha önce den koltuk altıma falanda kullandım kararma vardı Onu da geçirdi bisüre sonra hala kullanıyorum karnıma