Mrb kizlar bnim bir oglum war 2 bcuk yasinda we ocak ayinda dsuk yapmstim simdi tekrar istiyorum fakat ayni syleri ysarim diye korkuyorm. Dsuk riskim oldugu halde bi trlu dinlenememstm ewin isleri we cocugm oldgu icin. Hic yerinde duran bri degilim blmiyorum npcam tkrar dsuk rski olursa. Korkuyorum we sizlere danismak konusmak istedim. Kayinwalidemglle kaliyorz bu arada