Yarenkse benim de 8 9 haftalıkken başladı doktorum hamilelikle ilgili olmadığını söyledi. Ya yanlış oturmussundur yada ters yatmişsindir dedi bel agrisi ilerki aylarda olur dedi 3 4 hafta daha sürdü arada gene oluyor. Doktoruna danış genede sen canım