Arkadaşlar bir sorum olacak memorial şişlide doğum yapmış yada yapacak olanlar varmı ben kontrollerime gidiyorum yakın diye memorial a doğum fiyatı aldık fakat 15. Lira dedi acaba fiyatlarda oynama yapıyorlarmı doktorumdan çok memnunum aksi halde hastane değiştireceğimde 🙁