Kubra9282 Herkese iyi akşamlar. Benim 1 haftadır saatte 3 ya da 4 kez kasılmalarım oluyor. Bazen bu değişiyor tabii yarım saatte 1 olduğu da oluyor. Sancım çok arada sırada oluyor. Bunlar doğumun yaklaştığının belirtisi mi? Geçen gün sancım ve kasılmalarım fazla olunca doktora gitmiştim. 1 cm kadar açılman var dedi. Sizce Doğumum yakın mı? 38. Haftaya girdik bugün bu arada☺️
Selmanseda_ Kubra9282 saate 3veya 2 doğum için az kasılmalar canım ben not tutmuştum 1dakkada 1kasılmam başladığında doğuma gittim doğumundan 2gün öncede 3cm açılmam var dedi doktor
aannepandaa Kubra9282 bana doğum koçum geçen anlattı. Kuyruk sokumundan beline doğru gelen ve ardından karnına doğru uzanan bir ağrı vuracak. O an karnın sertleşecek. Ama bir yer sertleşmesi değil tamamem sertleşme. Bu doğum sancısıdır dedi. Biraz sürer sonra aniden kesilir sanki hiç olmamış gibi rahatlarsın biraz sonra tekrar başlar dedi.
Selmanseda_ Mercimekmom evet ben not aldım öğlen 12de başladı 2kadar kesildi 3de aniden belime yanma hissi girdi doğruluyorum yok yatıyorum kıvranıyorum yattığım yerde tekdim o anda soracak birini aramak bile gelmedi aklıma 4den sonra 20dk bir 10dk 5dk düşmeye başladı 5bucumda hastaneye gittim ağrı hiç dinmedi zaten doğum başlamış 8cm açılmam olmuş
Mercimekmom Selmanseda_ benimde 2 saat önce bel agrım ve bebeğimde kasılma oldu sizce yalancı kasılma mı ilk gebeliğim olduğu için anlayamadım ama geçti
Selmanseda_ Mercimekmom agrısı geçerse yalancı sancıdır canım asıl sanci hiç geçmiyor ne yapsan etsen daha da şiddetleniyor kaç haftalık ?
Mercimekmom Selmanseda_ 32 +3 bebege bi zararı var mı kasılma yada toplanmanın yani doktora söylemek gerek mi
ironbaby Kasılma nasıl hissediliyor 🙄 tarif edebilen var mı😕 ben 31+4üm, bir haftadır hafif adet sancısı gibi kasıklarım ağrıyor, bir gün de belim ağrıdı diğer gün geçti. Kasılman oluyor mu diye soruyorlar ama ben anlamıyorum
Kubra9282 ironbaby karnın taş gibi sert oluyor. Doktorumun tabiriyle omzun kadar sertse karnın kasılman oluyor demektir. O zaman makatında çok baskı hissediyorsun hatta.
aannepandaa Kubra9282 onu sormadım.. 35.haftada konuşmuştuk. 37.haftada cuma günü kontrolde daha detaylı konuşucaz. Zaten birşey olursa ilk ona haber vericem o beni yönlendirecek. Ama burada okuduklarımıza göre 8-10 dk diyorlar..