Bekleyenler progestan ben hiç kullanmadım, ama proluton ile muadil ilaçlar. Ben iğnesini kullanıyorum hapı yok. Benim hiç lekelenmem vs olmadı şimdiye kadar çok şükür. Ama sıra beklerken başka bir hamile ile konuştuk oda benimle aynı ilaçları kullanıyormuş kasılma yüzünden, sürekli lekelenme yaşadıgını söyledi oda, kasılmaya iyi gelirmi en iyi doktorunuz bilir, erken soğum riski olmasın allah korusun bilgili iyi bir doktor ile önlemlerinizi alın derim, ben hep söylüyorum doktorum bu kadar iyi, bilgili olmasaydı çoktan doğmuştu bebeğim diye