Dunyyam Bugun oğlum olacağını ogrendik Allah in izniyle.ancak hic isim yok aklimda onerilere açığım:)
glcncbn Dunyyam Oğlum olsaydı adı Aybars olacaltı. Ama ikinciye kız annesi olacağım. Tabi hala kız ismi bulamadık 🤗
yelizyeliz Dunyyam Yaman koydum ben şuan 32 günlük huyu maşallah çok güzel tabi daha değişir eminim. Sağlıkla kucağına al inşallahh
Dunyyam Damla_190 efe ismini cok severim aslinda ama.kuzenimin ismi diye vazgectim:) tesekkurler tum oneriler icin.
kubratopal35 Dunyyam oğlumun adı KILIÇARSLAN ikinciye hamileyim cinsiyet belli değil ama erkek olursa TUĞTEKİN düşünüyoruz 💞 sağlıkla gelsin bebisiniz 💜