Kızlar merhaba oğluma hamile iken rahmime düşer düşmez resmen 3haftalıkken iştahsızlık başladı bulantı kusma baş ağrısı herşey vardı her gün ateşden serumlar doğumuma kadar da şakasız sürdü şuan hamileyim 7haftalık ultrasonda bebek ve kese görünmedi ama kan ve idrar testimde gebelik var acaba bebek daha oluşmadığı icin mi belirtiler yok aslında bulantım var sabahları kalktığımda o kadar