Merhabalar
Anne karnındaki bebekte annede şeker olmadıgı halde şeker olur mu ? Bilgisi olan varmıdır
Ben şeker yuklemesı yaptırdım şekerim yok ayrıca son zamanlarım hergun aç tok ölçtürüyor yine çıkmıyor ama bebek hızlı kilo alıyor önde gidiyor 38 haftalıkken sezeryan olucam salı günü dün kontrol vardı 3700 3800 olmuş bebek doktor da şekerini ölç yine dedi salı gününe kadar ama yıne yok şekerim