ebruceyen Herkese merhaba Samsun’da kadın doğum hastanesinde memnun kaldığınız doktor var mıdır? Önerilerinizi bekliyorum ☺️🙏🏻
Ulkugundogan ebruceyen Gökhan Ünver ve Hidayet Vural ikisini de çok tavsiye ederim kadın doğumun en ilgili en alakalı doktorları
Sermec27 Akademisyen_anne evet canım benim ilk dogumum özge hanımda oldu ben sağlık ocagında kan verirdim özge hanıma götürürdüm kendisi diyor zaten sağlık ocagında kwn ver diye
Burcuckmk Akademisyen_anne ne ile ilgili tahili göstereceksin canim ben mesela rutin tahlillerimi saglik ocaginda yaptirip atıyorum ona bakıyor
Akademisyen_anne Burcuckmk ilk muayenem olacak bu. Aile hekimine gittim sadece biyokimya ve cbc yaptı tahlil. İnşallah yeterli olur
Burcuckmk Akademisyen_anne ozge hanım sağlık ocağı tahlillerini kabul ediyor hatta kendi diyor orda yaptir diye bide idrar tahlili yaptir gitmeden canim o da önemli