Busranur_06 ağrı var ve şişlik geliyor demiştim doktora aslında ama 25 haftalıkken gittiğimde varis bu kadar belli değildi. O zaman baktı bir şey yok ödem ve ağrı olması normal demişti. Ama o zaman şişlik gelmedi elime🤷🏻♀️
Varis olayını soramadım.
şimdi 31 haftalık olacağız..
Şimdi benim durumuma benzeyince şüphe düştü içime 😳
Rabbim kolay doğumlar nasip etsin inşallah hepimize 🤲🏻