Happyikiz Canım geçen gün bende de öyle olmuştu bizde endişelendik doktora gittik akıntıymış fitil verdi doktor. Ama sen genede doktora git ilk gebeligimde benim de sızıntı şeklinde suyum gelmişti
Mhr13 Blgngze o 3 hafta önce bende de oldu doğuruyorum sandım acile gittim bebeğimin ayakları aşağıda olduğu için ondan dedi doktorum. Detaylıya da almışlardı ertesi gün garanti olsun diye. Senin de bebeğin tersse ondandır kuzum ama doktoruna görün tabi bi