Suko Ay bu doktorlar benımki de önden gidiyor diye sorun ediyor dogurucam salı Günü 38 hafta olucak sezeryana alıcak bebek 3700 Müş bir dünya şey saydı kafam Allak bullak sanki bebeğe birsey olcakmıs gibi bu doktorlar çok geriyor insanı muz kaşar peyniri kilo aldırıyor diye biliyorum ye istersen hergun düzenli mom9792
bereninannesi1 mom9792 36+2 2580dı bizimde karın çevresi bi hafta geriydi 38+1de doğum yaptım 3kilo doğdu. Yemenize dikkat edin muz,kaşar peyniri,tahin pekmez tüketin bebegi kilo aldırıyormuş 2500 üzerine çıktıktan sonra korkmayın hiç
Merve6521 mom9792 canım benim doktorum da 1878 dedi normal demişti o haftada uyumlu demişti şuan şaşırdım sana öyle demesine
aksoyrumeysa Suko Suko daha bugün eltim kızını doğurdu 4570 gr. Sakın sezaryene girme. Gerekirse o doktora gitme bile. Bebeğin doğum pozisyonundaysa evde bekle sancını
Fatmaada2015 Suko o nasıl doktor öle eltim 4 kilo annem 5 kilo teyze kızım 3.900 doğdu normal sende düzgün bir doktora git bence eğer çatın dar değilse Doğum pozisyonu almışsa suni sancı al normal doğur sezeryan ömür boyu dert benim 3. Sezeryan olacak şimdiden korku düştü içime
Suko Denizyildizii ya çevrem de de çok duyuyorum böyle 4 buçuk 5 doğan bir sıkıntı da olmamış yanı benı hemen alcak sezeryana normali bekleyemezmişiz sıkıntı olurmus salı günü 38 haftalık olucak işte bende önemli değil olsun sezeryan farketmez dedim ama bana işte kilo dan dolayı solunum sıkıntısı olabilirmiş bilmemneymıs birsürü şey söyledi çok sıkılıyor canım
Esraguler Fatmaada2015 mom9792 bencede canım benim 30 haftada 1500 kg seninki iki hafta benden önde gayet iyi takılma bence bana da doktorum iyi dedi cünkü sanki 38 de 1800 küsürmüşssün gibi bakma daha 32 desin canım
Merve6521 Suko ay abartmış o da bence çocuk 3700 abartılacak birşey değil acaba sezeryan kabul ettirmek için mi yaptı bilemedim
Suko Merve6521 anlamadım bende beklersek daha da alırmış zorlarmış işte zaten bir zorlamam yok illaki normal olsun diye böyle birsey için yapıyorsa cidden çok geriyor insanı salı günü olsun bitsin de kurtulmak istiyorum şu doktordan
Dukuko mom9792 gayet normal kiloda, 32.haftada 1800 civarındaydı benim de, ortalama bir aralık var vwbwk sağlıkla gelişiyor bundan sonraki haftalarda sadece kilo alıcak zaten
aksoyrumeysa Suko ultrasonda 3750 dediler. Bi doğdu 4570😳 39+3 de doğurdu. Yani demem o ki normal doğum gibi bi şansın varken hiç sezaryene girme. Sancın gelir açılman olur veya olmaz bebek sıkıntıya girer anca O şekilde kabul et sezaryeni
efruzzz mom9792 tam 32+0 da 1800 du ben sanki az demistim yo normal onemli olan sonraki gelisinde ne kadar oldugu yane gelişimi onemli demisti ki 35+0 da gittim sonra ve 2750 olmustu tahminen dogumda aksilik olmazsa 3 un üzerinde 3.5 u da zorlayacak şekilde gayet guzel kiloyla dogar dedi insallah 😊 acikcasi tek kilo durumu soz konusur olamaz aralıklar var onemli olan ilerleyen haftayla bebegin gelisim durumu imis
Suko aksoyrumeysa ay suan şok oldum gerçekten şaka gibiler kime guvenıcez bu nedir beni gerdi gerdi adam kabul ettım ne bilelim ilk gebeliğim 38 haftalık oldum artık baska doktor da kabul edermi bilmiyorum ki