Pey Merhabalar, dilim ve ağız içinde eriniklik yara oldu. Yemek yemek işgence gibi geliyor, benim gibi böyle bir problem yaşayanlar varmı aranızda? Hormonsal oluyormuş diye okudum. İyi gelmesi için tavsiyeniz varmıdır? 😩
metehaninannesiii Pey bende o hastalık var kaç senedir ama ne yaptıysam geçmedi bi tuzlu gargara iyi geliyor oda 10 dk kesiyor agrisi o kadar