Cigdemmom 2 saatte yakındır var sağ taraf sadece kasık üstü batma şeklinde ağrım var 24+0 neden oluyor anlamadım gidicem yani doktora o derece gece gece acaba bu hafta için normal mi bu büyüyor diye mi bilmiyorum tecrübeli olanlar ?
mavis24 Cigdemmom aynı şeyi yaşadım bugün sağ kaşığımın agrısından ağladım 24+4 düm öldüm öldüm dirildim geçti Ama pazartesi gidicem sorucam doktora çok korkuttu beni
Dilaraydin07 Cigdemmom bizde 21. Haftadayiz daha dün yaşadım sol kasığımda bıçak batması gibi bir ağrı oluştu. Gittim acile bebişte bir sıkıntı yoktu. Rahim bu sıra hızlı büyüdüğü için dedi doktor. magnezyum açısından zengin soda içebilirsin dedi.
Merve_Sa Cigdemmom benimde göbeğimin altında kasık ortası oluyor sanırım çok ağrıyor yürürken yatarken yatakta dönerken bende korkuyorum çok