Annekus canım ben izmirden taşındım ama ev kiralarken binayı falan çok iyi araştır korkutmak değil amacım yanlış anlasılmadın benim basıma geleni söyleyim biz İzmir’de ilk Göztepe oturuyorduk sonra torbalıya gittik orda güzel bir ev kiraladık 2+1 1000 tl olaylar vardı site şeklinde bizimki son teslim edildi denildi 3 aile vardı binada neyse 1 ay sonra ilk bizim dairen karşı daireye full kandı dedik inşaat var o yüzden bir gün eşim işteylen 4 sefer biri geldi korktum açmadım eşim yoldayken geldiler açtım evli olduğu karşı daire onlara ait Falan filan anlattı eşimi Aradım hemen geldi ama terslik olduğu belliydi gece lavobadan dans müzikleri geliyordu uzatmayayım bu olaydan 3 gün sonra karşı dairenin kapısı sonuna kadar açık kilit falan yok eşim geldi polisi aradık hırsız diye ve biz hayatımızın sokunu yasadık o gün eşim çok anlatmadı hamileyim diye ama günlük evmiş ogun olay yeri geldi biryerin kilit açılmıyordu kan olayı olduğu için öğün binaya baskın verildi falan hatta günlük site olarak geçiyormuş fuhuş cinayet uyusturucu kaçaklıgı hersey olan siteymiş her ay düzenli baskın yapılıyormuş zaten polis bekledi 3 gün can güvenliğimiz yok diye kapımızda ve ev sahibi olarak bildiğimiz adam bilerek vermiş bize apar topar başka şehire taşındık polis abi kızı iyi bıraktın basına hersey gelebilirdi dedi hala bende travma bu olay 😔 uzun oldu kusura bakma canım ama İzmir’de çok sık rastlanıyor bu tür olaylara dikkatli ol canım 🥰