Mehtap1407 34+5 iz. Pozisyon olan baş yukarda. Sizce döner mi? Dönmesi için önerebileceğiniz bir şey var mı? Teşekkürler 🤗
Gulsen4224 Attent ahh ah aynı bende de durumlar ya kaburgam çürüdü gerçekten 🤭35+2 oldum 34 haftada gitmiştim dönmemiş ama hala hissediyorum başı kaburgama basıyor inşallah dönerler 🤲🏻🌺