Karadeniz61 şuan 31+6 yım benim normalde de göğüs ucum kuru olduğu için 17.haftamdan beri badem yağı ve lansinoh krem kullanıyorum. Çünkü çok korkuyorum göğüs ucu ağrısından. Yengemin kanıyordu ağlıyordu sürekli emzirirken onu görünce şuan çok dikkat ediyorum. Gümüş kapakta aldım doğuma yakın kullanıcam inşallah 🙏🏻